First single apartment gmbh greifswald

pakistani videos dating in lahore fact report

یوٹیوب کا کہنا ہے کہ وہ سروس کی جلد از جلد بحالی کے حوالے سے کام کر رہے ہیں

سماجی رابطے کی ویب سائیٹ فیس بک کے بعد حکومت پاکستان نے ویڈیو شیئرنگ ویب سائٹ یو ٹیوب کو بھی پاکستان میں بند کرنے کے احکامات partnervermittlung von herz zu herz جاری کیے ہیں۔

ویب سائٹس پر پابندی کے بعد پاکستان میں انٹرنیٹ استعمال partnersuche russische frau in deutschland میں گزشتہ دو روز کے دوران بیس فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔

پاکستانی حکام کے مطابق گزشتہ روز ’فیس بُک‘ کے ان حصوں کو بند کردیا گیا تھا جن پر پیغمبر اسلام کے خاکے بنانے کے مقابلے کا انعقاد کیا گیا ہے۔

اسلام آباد میں پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی کی جانب سے جمعرات کو جاری ہونے والے بیان کے مطابق تمام متعلقہ آپریڑز کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ یوٹیوب پر بڑھتے ہوئے قابل اعتراض مواد کی اشاعت کے پیش نظر اس ویب سائٹ کو بند کریں۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ پی ٹی اے نے اس مواد (فیس بک پر پیغمبرِ اسلام کے خاکوں کا مقابلہ) کے خلاف یوٹیوب اور فیس بک پر دستیاب wohlhabender mann sucht junge frau باقاعدہ چینلز سمیت احتجاج کا ہر ممکن طریقہ اپنایا کہ وہ قابل اعتراض مواد کی اشاعت سے گریز کریں۔

لیکن بیان کے مطابق وقت کے ساتھ اس مواد کی اشاعت میں اضافہ ہوتا گیا لہذا اس صورت حال کے پیش نظر پی ٹی اے نے ان ویب سائٹس کو پاکستان میں مکمل طور پر بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

خیال رہے کہ پاکستان میں دو سال قبل سنہ دو ہزار آٹھ میں یوٹیوب پر قابل اعتراض مواد کی وجہ سے جزوی پابندی عائد کی گئی تھی۔

پی ٹی اے کے مطابق انہوں نے قابل اعتراض مواد کے باعث اب تک ساڑھے چار سو لنکس بند کر دیے ہیں۔

وہ اس معاملے کو دیکھ رہے ہیں اور سروس کی جلد از جلد بحالی کے حوالے سے کام کر رہے ہیں

یوٹیوب

بیان میں کہا گیا ہے کہ انہوں نے یہ قدم پاکستان کے آئین، لوگوں کی خواہشات اور ہائی کورٹ اور حکومت کے احکامات کے تحت اٹھایا گیا ہے۔

پی ٹی اے نے الزام عائد کیا ہے کہ فیس بک اور یوٹیوب کی انتظامیہ کا رویہ ڈبلیو ایس آئی ایس کی قراداد اور ان کی ان پالسیوں کے برعکس ہے جو انہوں نے عوام کے لیے اپنی ویب سائٹس پر مشتہر کی ہیں۔

پی ٹی اے نے مزید کہا ہے کہ اس معاملے کا فوری حل نکالنے کے لیے فیس بک اور یو ٹیوب کے متعلقہ اہلکاروں کی طرف سے پی ٹی اے کے ساتھ رابطے کا خیر مقدم کریں گے تا کہ مذہبی ہم آہنگی اور احترام کو یقینی بنایا جا سکے۔

یوٹیوب کی جانب سے جاری ہونے والے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ’وہ اس معاملے کو دیکھ رہے ہیں اور سروس کی جلد از جلد بحالی کے حوالے سے کام کر رہے ہیں‘۔

فیس بک پر پیغمبر اسلام کے بارے میں خاکے بنانے کا ایک مقابلہ ہورہا ہے اس لیے اس ویب سائٹ پر پابندی لگائی جائے: درخواست گزار

پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی یا پی ٹی اے کے چیرمین ڈاکڑ محمد یاسین نے بی بی سی سے بات کرتے ہوئے کہا کہ یو ٹیوب کی ویب سائٹ کو بھی اسی وجہ سے بند کیا گیا ہے کہ اس پر بھی ویسا ہی ’قابل اعتراض مواد‘ موجود ہے جیسا سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر موجود تھا۔

انہوں نے کہا کہ ’ہمیں ویب سائٹ پر اعتراض نہیں بلکہ مواد پر اعتراض ہے اور یہ کہ پوری ویب سائٹ اس لیے بند کرنا پڑی کیوں کہ ایک گھنٹے میں چالیس سے ساٹھ تک یو آر ایلز آرہی تھیں جنکو بلاک کرنا مشکل ہوگیا تھا‘۔انہوں نے کہا کہ یو آر ایلز کو روکنے کے طریقہ کار طویل، مشکل اور تکلیف دہ ہوتا ہے۔ڈاکڑ یاسین نے کہا کہ انہوں نے یہ کاروائی وزرات اطلاعات و ٹینکنالوجی کی ہدایت پر کی گئی ہے اور لوگ بھی شکایت کررہے ہیں۔

تا ہم ان کا کہنا ہے چار سے پانچ آپریڑز کل رات سے کام کررہے ہیں اور وہ مسسل شکایت وصول کررہے ہیں اور یہ کہ ہماری ای میل ایڈریس پر اور ویب سائٹ پر بھی لوگ شکایت کررہے ہیں۔ پی ٹی اے کے چیرمین ڈاکڑ یاسین نے کہا کہ اگر کسی اور ویب سائٹ سے قابل اعتراض مواد آیا تو اس ویب سائٹ کو بھی بلاک کیا جاسکتا ہے۔

اس سے قبل لاہور ہائی کورٹ نے پاکستان میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ’فیس بک‘ تک رسائی پر پابندی لگانے کا حکم دیا تھا۔

جسٹس اعجاز احمد چودھری نے یہ حکم ’اسلامک لائیرز موومنٹ‘ کی اس درخواست پر دیا تھا جس میں کہا گیا تھا کہ فیس بک پر پیغمبر اسلام کے بارے میں خاکے بنانے کا ایک مقابلہ ہو رہا ہے اس لیے اس ویب سائٹ پر پابندی لگائی جائے۔

جسٹس اعجاز نے محکمۂ مواصلات کو ہدایت کی ہے کہ وہ پاکستان میں فیس بک کے استعمال پر پابندی عائد کر دے اور آئندہ تاریخ سماعت یعنی اکتیس مئی کو فیس بک کے بارے میں تحریری جواب پیش کرے۔

اسلام آباد سے ہمارے نامہ نگار کا کہنا ہے کہ فیس بک اور ویڈیو شیئرنگ ویب سائٹ یوٹیوب پر پابندی کے باعث پاکستان کے انٹرنیٹ استعمال میں گزشتہ دو روز کے دوران بیس فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔

انٹرنیٹ کی سہولت فراہم کرنے والی ایک نجی کمپنی کے مطابق پاکستان میں انٹرنیٹ استعمال کرنے والوں کی کل تعداد اسی لاکھ کے قریب ہے۔

انٹرنیٹ کمپنیوں کی ملک گیر تنظیم کے رکن اور ’نیا ٹیل‘ کے سربراہ وہاج السراج mann nach treffen gefragt keine antwort کے مطابق فیس بک اور یو ٹیوب پر پابندی کے بعد سے ان کے ریکارڈ بتاتے ہیں کہ پاکستان کی ’انٹرنیٹ ٹریفک‘ میں بیس فیصد کمی ہوئی ہے۔

پاکستان میں انٹرنیٹ کے مقبول ہونے کے بعد سے اس کے استعمال میں اتنی اچانگ گراوٹ کی مثال نہیں ملتی

وہاج السراج

نیا ٹیل کے سربراہ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں انٹرنیٹ کے مقبول ہونے کے بعد سے اس کے استعمال میں اتنی اچانک کمی کی مثال نہیں ملتی۔

’دو برس قبل بھی یو ٹیوب پر عارضی پابندی لگی تھی لیکن اس وقت بھی انٹرنیٹ ٹریفک میں اس قدر کمی ریکارڈ نہیں ہوئی تھی۔‘

وہاج السراج کے مطابق انٹرنیٹ کے استعمال میں اس کمی کے باعث انٹرنیٹ کمپنیوں کی آمدنی پر کچھ خاص فرق نہیں پڑا کیونکہ ان دونوں ویب سائٹس تک رسائی حاصل کرنے والے زیادہ تر افراد براڈ بینڈ انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں جس کا بل ماہانہ ادا کیا جاتا ہے۔

وہاج نے بتایا کہ انہوں نے ان دونوں ویب سائیٹس پر پابندی ٹیلی کام صنعت کو ریگولیٹ کرنے والے سرکاری ادارے پاکستان ٹیلی کمیونیکشن اتھارٹی کے حکم پر عائد کی گئی ہے۔

’دو روز قبل پی ٹی اے نے حکم دیا تھا کہ فیس بک کو بلاک کر دیں اور بدھ کی رات اسی طرح کا حکم یو ٹیوب پر چلنے والی بعض ویڈیوز کے بارے میں آیا لیکن تھوڑی دیر ہی میں ایک نیا حکم آ گیا کہ یوٹیوب کی پوری ویب سائٹ ہی کو بلاک کر دیں کیونکہ اس پر ناشائستہ اور غیر قانونی مواد شائع اور نشر کیا جا رہا ہے۔‘

ای میل کے جواب میں ہمیں بے شمار صارفین کی جانب سے جوابی ای میل آئی ہے جنہوں نے اس پابندی کی حمایت کی ہے

وہاج السراج

انٹرنیٹ کمپنی نے سربراہ کا کہنا تھا کہ وہ اس پابندی کے درست یا غلط ہونے کے بارے میں ذاتی طور پر کوئی رائے نہیں دینا چاہتے لیکن فیس بک پر پابندی کے ساتھ ہی انہوں نے اپنے صارفین کو ای میلز کے ذریعے اس پابندی کی وجوہات سے آگاہ کیا تھا۔

’اس ای میل کے جواب میں ہمیں بے شمار صارفین کی جانب سے جوابی ای میل آئی ہے جنہوں نے اس پابندی کی حمایت کی ہے۔‘

تاہم وہاج السراج نے امید ظاہر کی کہ ان دونوں ویب سائٹس کی بندش عارضی ہو گی۔

’پی ٹی اے کی انتظامیہ نے ہمیں بتایا ہے کہ وہ فیس بک اور یو ٹیوب کی انتظامیہ کے ساتھ رابطے میں ہیں اور اس مسئلے کو حل کرنے کی ہر ممکن کوشش کی جا رہی ہے۔‘


Thank you …its makes me help …. So the same nature of men comes from Pakistan and India. A CIA contractor, a double killing in a hail of bullets on a crowded Pakistani street and a diplomatic crisis that set US- Pakistan relations back years. Cisco IP Phone Licenses. It is what it is, now. The demon is street legal. Be patient and go with the flow. The reports of harassment, surveillance, arrest, and torture of Christians in Saudi Arabia are too numerous to relate in this article. Slots online MMA betting. Davis had pinned his hopes that the pakistani videos dating in lahore fact report at the US Consulate, who were working tirelessly to get him out, would have him released in a matter of days. Everything could be fine with he and his other wife. Minneapolis commercial real estate rental. Or if he is even now currently married? Download French Montana Mixtapes. Ive actually forgiven the guy who pressured me really hard to marry him for year until I thought he was my fiance and almost bought him a house, then he two timed me with his flatmate and married her. As a friend im worried while I read some of comments below about pakistani man. Royal attributes the deaths of millions of Christians in the last century to Communism. Bing Site Web Pakistani videos dating in lahore fact report search term: They realized that Pakistani and Indian culture are so complex and all pakistani videos dating in lahore fact report who married Pakistani are happy. After the husband got PR, he divorced her and married to someone else.


Our Facility We pride ourselves on offering a modern and technologically advanced medical facility with world leading equipment to provide you with the best healthcare possible. The Ispahani familyAfricawala and the Adamjee family were pioneers partnersuche kostenlos mit fotos ukraine of industrialization in the region. Greetings from the International Commission of Jurists! High Courts; Federal Shariat Court; provincial pakistani videos dating in lahore fact report district civil and criminal courts; specialized courts for issues such as taxation, banking, customs, etc. The cyclone claimed half a million lives. This led to the Bangladeshi Declaration of Independence. In cases where an imminent threat exists, immediately contact your local law enforcement agencies and provide them with the threat information. My deepest condolence to you all. Deep purple and green hues in this false-color satellite image enhance the Waziristan Hills, a mountainous of northwest Pakistan near the Afghanistan border. Contact Employment Verification Office. Retrieved 25 March He was relieved as Chief of Naval Staff, and received extension from the government. Authorities then took stern action and now the trend has moved from netcafes to juice and chat centers all the major cities. List of animal species at Lahore Zoo. An angry crowd tried to kill the animal but the police intervened to bring the situation under control. Chinese officials will visit the zoo to inspect housing pakistani videos dating in lahore fact report health facilities for pandas," said Khalid.


New Purposing Funny Style oF Sweetfun's Production

You may look:

Watch breaking news videos, viral videos and original video clips on bmnp-hausverwaltung.de

If you marry a Pakistani man-beware. This is a sizzling hot topic. Many Pakistani men come to the US or the UK in search of a better life. To get that life.

Read CNN-News18 breaking news, latest news from India and World including current news headlines on politics, cricket, business, entertainment and more only on News

CIA contractor Raymond Davis was held captive in Lahore, Pakistan after killing two would-be robbers in self-defense in January He speaks exclusively to.

Watch breaking news videos, viral videos and original video clips on bmnp-hausverwaltung.de
-

Zahra Doe Morbi gravida, sem non egestas ullamcorper, tellus ante laoreet nisl, id iaculis urna eros vel turpis curabitur.

3 Comments

Zahra Doejune 2, 2017
Morbi gravida, sem non egestas ullamcorper, tellus ante laoreet nisl, id iaculis urna eros vel turpis curabitur.
Zahra Doejune 2, 2017
Morbi gravida, sem non egestas ullamcorper, tellus ante laoreet nisl, id iaculis urna eros vel turpis curabitur.
Zahra Doejune 2, 2017
Morbi gravida, sem non egestas ullamcorper, tellus ante laoreet nisl, id iaculis urna eros vel turpis curabitur.

Leavy Reply

Your Name (required) Your Name (required) Your Message